Niet goed geld terug garantie

30 DAGEN GARANTIE VAN HERBALIFE VOOR ZIJN KLANTEN

Herbalife garandeert de kwaliteit van alle producten die de naam Herbalife dragen en verklaart dat de voor Herbalife vervaardigde producten voldoen aan hoge normen op het gebied van frisheid en zuiverheid voor gebruik door de klant.

Wij hebben er het volste vertrouwen in dat onze klanten op alle mogelijke manieren tevreden zijn over onze producten. Als een klant echter in de directe verkoop om wat voor reden dan ook niet helemaal tevreden is over een product van Herbalife dat bij een Herbalife Distributeur is aangeschaft, kan de klant binnen dertig (30) dagen na de dag waarop de klant het product in ontvangst neemt, terugbetaling vragen aan de Distributeur.

De klant krijgt opdracht om het product, dan wel het ongebruikte deel ervan, terug te bezorgen aan de Distributeur bij wie de klant het product heeft gekocht. De Distributeur moet de klant een volledig tegoed geven voor de aanschaf van andere producten van Herbalife, dan wel de aankoopprijs volledig terugbetalen.

Deze garantie wordt uitsluitend beperkt door de specifieke garantievoorwaarden die bij bepaalde producten worden geleverd en is niet van toepassing op producten die opzettelijk zijn beschadigd of verkeerd is gebruikt.

Je kunt hier contact opnemen.

 

Wil je een gratis welzijns analyse?

Neem hier contact op !